onsdag 11 mars 2009

Budgetberedningsdagar

Sofia har åkt hem till Umeå. Om en dryg vecka reser hon till Hanoi för att vara där en månad på stipendum. Igår träffades Pridegruppen en timme för att börja planera Prideveckan. Jag tog på mig att göra ett upprop till riksdagsledamöter och andra potentater att anmäla sig till den veckan för att komma och vara i parken. Vi planerar även att uppvakta partisekreteraren för att utverka lite pengar för en bättre mer representativ monter och ett paradfordon.

Budgetberedningen är inne på sin andra dag den veckan och imorgon blir ytterligare en omgång. Anitas dragning om socialförvaltningen idag var superbra och jag är stolt.

Avslutning för vitryska besöket blir det på Prinsvillan imorgon kväll då Leif och Ann ska spela och sjunga.

Karin Pilsäter kommer på besök på fredag och ska se ett familjehem, Villa Viktoria samt Fontana Food.

HBT-libelarerna har årsmöte lördag eftermiddag och innan dess ska jag göra Olle sällskap till pappa Clive på söder för att Olle ska hjälpa honom få ordning på sitt nätverk.

Liberal Mångfald Stockholm har årsmöte på söndag eftermiddag och därefter ska vi till Sven-Arne för att uppvakta honom på 80-årsdagen.

Det flyter på hela tiden. Jag är trött hela tiden. Har börjat få värk i nacken och ryggen. Tecken på stress? Men jag känner mig inte stressad. Konstigt. Behöver nog sol och ljus.

Inga kommentarer: