onsdag 25 augusti 2010

Kommunalt arbete och valkampanj

Tycker plötsligt att det står väldigt mycket om flygkrascher och seriekrockar i tidningen på sistone. Förutom alla olika vallöften och utspel som kommer hela tiden. Det får andra blogga om, jag hinner inte! Stod i Expressens valstuga en stund i måndags, det som de har öppnat vid Sergels torg. Det var väldigt trevligt, ett bra intiativ från deras sida.

Vi kampanjar för fullt. Alliansgrupp igår kväll och när jag kom hem tog jag på mig jeans och gympadojor och åkte ut i mörkret för att sätta upp fler affischer. Kände mig väldigt nöjd med mig själv när jag kom hem vid ett-snåret på natten. Nu ska jag till Folkpartiets valstuga vid Sergelstorg, sedan kommer LUF till Tyresö och sedan ska jag hålla socialnämnd. Ingen rast och ingen ro, det kommunala arbetet fortsätter, business as usual.

Inga kommentarer: