torsdag 8 januari 2009

Wanted

Olle och jag har precis kollat in en helt otrolig film som heter Wanted med bland andra Angelina Jolie och Morgan Freeman. Den är min nya "bästa film" för denna säsong, otroliga actionscener som får det att svindla, helt enkelt. Synopsis helt i min smak, I like! Olles införskaffande av en 46 tums HD-TV gjorde att filmen som var i Blue Ray format var helt extraordinär både bild- och ljudmässigt. Olle har förstås kopplat till en massa högtalare så det blir sådant jädra ljud...jag ska se om den här filmen flera gånger vilket är sällsynt för mig. Den är så fylld av estetik och filmteknik att jag inte hann med allt.

Den andra filmen jag aldrig tröttnar på att se om är Love Actually. Två helt kontrasterande filmer. En helt kontrastrerande Anna, så vad nytt under solen? Man måste helt enkelt se filmen Wanted!

Inga kommentarer: