onsdag 10 december 2008

Long time no see

Oj, vilken tid det tog att ta mig in på denna blogg igen! Det har förstås hänt massor. Resan till Indien, magsjuka och de två yngsta har flyttat hemifrån!

Eftersom jag precis nyss lyckades ordna lösenord därför att jag förstås glömt bort det och inte skrivit ner det någonstans (fullkomligt korkat) så har det tagit en stund att återställa det. Men innan dess berodde tystnaden på att jag reste till Indien en vecka och jag tog inte med mig dator samt en veckas magsjuka. Dessutom hände en incident gällande bloggen som fick mig att tända av lite.

Just nu måste jag göra mig iordning för att ta mig till SKL på Hornsgatan så jag måste återkomma ikväll för att redogöra för allt detta som jag nämner ovan. Men det är kul att vara igång igen. Har skrivit ner de uppgifter jag behöver för att ta mig in till min egen blogg, otroligt smart, eller hur. Demens?

Inga kommentarer: