måndag 15 december 2008

Gymnasiet i Tyresö

Kom rusande till gymnasiet imorse för att vara med på en lektion kl. 08.15. Det visade sig att den var inställd så Martin och jag gick och fikade i väntan på lektionen efter. Jag ringde och bokade för säkerhets skull tio enkelrum på SAS Radisson i Linköping till riksmötet i mars.

Sedan betade vi av lektion efter lektion med de olika klasserna och det var väldigt kul och intressant. Lunchen blev en stressig variant på Lilla Italien eftersom köerna på gymnasiet till matsalen var milslånga. Verkligen något som man borde göra något åt...

Alla klasserna var trevliga att träffa. Vi slutade vid 16.00. På vägen hem till Sofia så handlade jag lite. Köpte filmen Kung-Fu panda som rullar medan jag skriver. Vi har precis ätit lax och kokt potatis. Olle ställde in repet ikväll, han känner sig inte riktigt kry.

Snart kommer Emilie hem en sväng och imorgon blir Sara opererad, hon ska ta bort sina halsmandlar.

Jag är väldigt trött.

Inga kommentarer: