måndag 20 juli 2009

Bestyr inför Pride

Så är det då ett år sedan förra Prideveckan, hur kan tiden gå så fort? Det är en del bestyr med Pridepark och tältet, pridehouse och våra seminarier, logistik och paraden. Vi är vid det här laget ett sammansvetsat gäng som arbetar på egen tid för att fixa allt till Stockholms största årliga publika event. Jag är stolt över att vara med i HBT-liberalers styrelse som enda hetero och det är mycket roligt att arbeta med alla dessa fantastiska personer som nu för alltid finns i mitt hjärta.

Idag ska jag ordna en del praktiska detaljer till vårt tält i Pridepark. I år tror jag att alla våra tre döttrar kommer att gå med i paraden, förra året gick bara äldsta dottern Sofia med.

Det är en underbar upplevelse att gå i paraden, Stockholm är så otroligt vackert och att få vandra på avstängda gator med ett budskap som ligger mig så varmt om hjärtat med alla glada människor omkring sig, det är obeskrivligt roligt och oförglömligt. Tveka inte, gå med, vetja! Vi samlas på lördagen 1 augusti vid Humlegården! Ses då hoppas jag!

Inga kommentarer: