torsdag 10 december 2009

Gunnar Andrén i mitt hjärta

Ibland har jag skrivit här om personer som verkligen betytt och betyder något för mig.

Gunnar Andrén är riksdagsledamot för Folkpartiet Liberalerna. Han är en sådan person som arbetar med hela själen, hjärtat och kroppen för liberalismen. Det innebär att vi alla som har turen att få träffa honom i olika sammanhang och gåvan att få ha honom som vän också får ta del av detta engagemang. Om man behöver hjälp så finns han där. Om man behöver råd eller stöd så finns han där. Han är rolig och snäll och skärpt och kan partiets historia.

Jag kan inte minnas att jag INTE har känt honom under min tid i partiet. Han måste varit en av de första man fick lära känna som ny kandidat i partiet. Jag vill att alla ska veta att jag är oerhört tacksam över att han finns. Och jag vill att han ska veta att han för alltid finns i mitt hjärta.

Mycket av arbetet blir lättare när man vet att man har medarbetare som Gunnar. Stor tillgiven kram, Gunnar! Ses snart!

Inga kommentarer: