onsdag 28 april 2010

Choklad mest hela tiden

Alla bara pratar choklad hela tiden. Det måste var mycket jobbigt för personer som ofta känner ett chokladsug att överallt på löpsedlarna se rubriker om "chokladen".

Skulle tro att det företag som tillverkar "chokladen" känner sig som vinnare av högsta vinsten!

Med tanke på de senaste skriverierna om ökad fetma och köerna till magsäcksförminskande operationer så är det inte schyst mot alla överviktiga att älta detta om chokladen dagarna i ända. :-)

Just den chokladsorten som är så aktuell just nu är en av mina favoritsorter, vet inte vilken jag gillar mest, vanlig mjölk eller den vita...

OK, Anna, sluta larva sig!

Är det inte lite överreaktion att oppositionen menar att man inte får säga så som Mats Odell sagt? Att han borde be om ursäkt etcetera? Nog har man väl lyckats säga till och med värre saker om alliansens politik utan att det gapas om och krävs ursäkter?

Östros är en hal typ, tycker jag. Jag tror faktiskt jag skulle tycka det även om han var en allianskamrat...

Nej, nu faller jag in i det jag inte tycker att man ska göra i politiken, nämligen pratar skit om en motståndare. Förlåt Mr Östros, du är säkert trevligare än du verkar...

Inga kommentarer: