fredag 13 november 2009

Att skriva snabbt och göra syftningsfel om Sverigedemokraterna

I somras skrev jag mycket snabbt ihop en text som jag tänkte kanske kunde komma med i Expos nya bok som då var på gång. Man hade gjort ett upprop och ville ha in bidrag med argument mot Sverigedemokraternas partiprogram. Mitt bidrag kom ju med till min förvåning och dessutom fick jag delat pris som bästa bidrag, vilket verkligen var en ära. Nu när jag läser texten igen blir jag oerhört irriterad när jag upptäcker ett grovt syftningsfel. Man måste vända på dessa för att det ska bli begripligt. Konstigt att ingen har upptäckt det i den närmaste sfären... Jag förstår om andra som läser det ute i anti-SD Sverige också blir irriterade...
Nu stör det här mig väldigt mycket. Hoppas att jag kan få rätta till nästa upplaga...
Annars står jag för vartenda ord!

Inga kommentarer: