torsdag 1 juli 2010

Sveriges första privata bilprovning i Tyresö - och choklad!

Idag invigs Sveriges första privata bilprovning i Tyresö. Det tycker jag är väldigt kul och bra.

I förrgår var jag på Rum för Hälsa på Tyresö slott och utnyttjade det presentkort jag fått. Lade till lite och fick en chokladinpackning. Det var himmelskt! Först får man en chokladscrub över hela kroppen. Sedan får man duscha av sig och sedan blir man insmord med chokladcreme. Efter det så blir man inlindad i plast och inrullad i ett värmande täcke. Därefter fick jag en ansiktsbehandling med massor med olika moment som avslutades med att jag fick ligga i detta och bara dåsa. Det kan verkligen rekommenderas!

Imorgon har vi utskott hela förmiddagen. På kvällen blir det middag för åtta. Håller tummarna för en fin fredagskväll utan regn.

Inga kommentarer: