söndag 27 mars 2011

Ett intressant möte med Liberala seniorer

Fick äran att komma och tala på Liberala seniorers möte i city i veckan. Det var så roligt eftersom det rör sig om att få möta väldigt erfarna och kunniga folkpartister som är genuint intresserade och som har bra frågor och funderingar. Hadar Cars kom förbi också, det var ett tag sedan vi sågs sist, han är alltid så rar och peppande. Vet inte vad det är med min hjärna, han heter HADAR och inte annat, ändå kallade jag honom Harald en gång på mötet, och nu hade jag gjort det i bloggen, jag blir så TRÖTT!

Tyresö folkpartis kommunförening har haft kickoff-konferens inför den nya mandatperioden på Cinderella fredag till lördag. Det var så välordnat och bra, ett fantastiskt och taggat gäng. Tyvärr blev en av mina partivänner tvärsjuk bara några minuter in på konferensen, han tillbringade sedan resten av resan i sin hytt, magsjuk. Stackarn! Moderaterna i Stockholmstrakten hade också konferens i rummet intill vårt. En riksdagsledamot var med och en kommunpolitiker som jag träffat under åren i Barn-och utbildning från Sollentuna. Lustigt att vi var där samtidigt!

Idag hade vi årsmöte med HBT-liberalerna på klubbrummet på riksdagen, det blev en delvis ny styrelse. Spännande med nya idéer och nya synpunkter. Jag får fortsätta ett år till :-)

Inga kommentarer: